Ichthus Ede is dé studentenvereniging voor jou als je houdt van gezelligheid, studentikoziteit en geloofsverdieping.

De vereniging bestaat uit zo'n honderd studenten, die betrokken op elkaar zijn. Woensdagavond is de standaard Ichthusavond, of dit nu met de hele vereniging is of met een deel ervan: het is altijd weer een feestje. De ene avond verdiepen we ons binnen kringen in het geloof.
De andere avond is met de hele vereniging, waar we met elkaar het studentenleven vieren. Om de avond goed af te sluiten, verhuizen we naar onze stamkroeg "The Jug". Hier leren we elkaar beter kennen onder het genot van bier, wijn, cola of fristi.
Ben je enthousiast geworden en wil jij graag extra van het studentenleven genieten?
Kijk snel op de site www.ichthusede.nl of check ons Instagram account @c.s.v.ichthusede.