Heb je een vraag?

Je kunt altijd contact met ons opnemen!

Of dat nou gaat om je lidmaatschap, omdat je een compliment wilt geven of omdat je een samenwerking met ons aan wil gaan: vragen en opmerkingen staan vrij!

Studievereniging SOOS

Oude Kerkweg 100

6717 JS Ede

KvK: 75693542

Algemeen: info@svsoos.nl

Credits:

TekstenEr is gebruik gemaakt van de informatie die in de periode tijdens het maken van de website beschikbaar was. De informatie op deze website is (gedeeltelijk) overgenomen van de verschillende websites van de stichtingen en/of organisaties die erbij vermeld staan.

Afbeeldingen en foto'sDe afbeeldingen op de website zijn aangeleverd door Crello. www.crello.nl

WebsiteDeze website is gemaakt met Jimdo. www.jimdo.nl

Intentie:

De intentie van deze website is om het gemakkelijker te maken voor studenten aan de Christelijke Hogeschool Ede om informatie te vinden betreft en over de opleiding Social Work.

Wilt u (niet meer) dat uw stichting of organisatie vermeldt wordt op deze website? In geval van onbedoeld verkeerd gebruik van beeld of tekst materiaal, kunt u ons benaderen via info@svsoos.nl. Wij zullen het betreffende item verwijderen of aanpassen.

Krijgt u een foutmelding of ziet u een typefout op de website? Het betekent veel voor ons als u dit doorgeeft via info@svsoos.nl.