Evenement commissie

Sv Soos begint aan zijn 4de bestuursjaar. En de vereniging is actief op zoek naar leden die zich willen inzetten voor een evenementen of Feest commissie!

De Evenementen commissie organiseert de evenementen met professionals en ervaringsdeskundige voor o.a. workshops en spreekavonden. Daarbij beheert de commissie materiaal voor het organiseren van evenementen. Het doel hierin is het bij elkaar brengen zodat ervaringen worden uitgewisseld. Maar ook om een stimulans te geven aan onze studie en interesse en belangstelling te bevorderden.

De Feest Commissie heeft het doel er voor zorgen dat we niet hoeven te denken aan het college of de stage van de volgende ochtend!

Denk aan spelletjes, schaatsen, borrels of een middagje jeu de boules. Heb jij nog betere ideeën, vind je het leuk om activiteiten op te zetten, de verantwoordelijkheid van de avond te dragen of een expert in het vinden van groepskortingen? Dan hebben wij jou nodig!

Trommel je studiegenoten op en start samen een commissie bij SOOS!

Mail naar vacature@svsoos.nl