Bestuursupdate

Beste SOOS-leden,

Als bestuur zitten wij ondertussen helemaal in de flow. Eerder deze week mochten we jullie al op de hoogte stellen van alle geplande activiteiten (vergeet je niet op te geven daarvoor!) en we zien uit naar een reallife ontmoeting met elkaar op die avonden.

Middels deze mail willen we jullie op de hoogte brengen van een paar veranderingen binnen ons bestuur. Begin september heeft Coen, onze voorzitter, besloten zijn functie neer te leggen. Bij deze een bericht vanuit hemzelf:

Lieve leden,

Om persoonlijke redenen heb ik besloten om uit het bestuur te stappen. Ik had graag meegewerkt aan een mooi verenigingsjaar. Maar het is voor mij op dit moment verstandiger als ik dit aan andere over laat. Het is fijn om te weten dat ik jullie in goeie handen achter laat. Ik blijf wel lid, dus hoop jullie te zien op een van de verenigingsavonden. Succes met het aankomende schooljaar. Met vriendelijke groet, Coen Alberts Oud voorzitter

Gelukkig kwam er snel een oplossing. We zijn alweer verrijkt met een nieuwe bestuurskandidaat. Jantine Kleijer wil ons komen versterken en daar zijn we heel blij mee! Wij zien haar als een aanwinst voor het bestuur én voor de vereniging. Voor wie haar niet kent; ze stelt zich graag zelf aan jullie voor:

Beste SOOS-leden,

Aangezien een deel van jullie mij niet kent vertel ik graag iets meer over mezelf zodat jullie weten wie je voor je hebt. Mijn naam is Jantine Kleijer, 19 jaar oud en uiteraard SW student. Ik zit nu in mijn derde jaar en volg het komende jaar de GGZ minor. Het schooljaar is nog maar net begonnen, maar ik vind het tot nu toe helemaal leuk:) Mezelf omschrijf ik voornamelijk als betrokken, analytisch en daadkrachtig, maar creativiteit zit er ook wel in. Ik ben gedreven en als ik ergens enthousiast over ben ga ik er voor en maak ik het af. Laat dit nu net het geval bij Soos zijn! Het lijkt mij een leuke uitdaging om d.m.v. Soos voor zowel beginnende als ervaren SW studenten van betekenis te kunnen zijn. Dit vraagt als mens natuurlijk ook wat van je en daarom zoek ik met regelmaat mijn rust in de natuur. Ik vind het heerlijk om actief buiten bezig te zijn en geniet dan ook van de prachtige schepping. Tegelijkertijd spendeer ik mijn vrije tijd ook graag met vrienden, maar vind ik het ook heerlijk om een avondje film te kijken of muziek te luisteren. Ik hoop dat je nu een beetje een beeld hebt van wie ik ben. En het lijkt mij super om binnen Soos aan de slag te gaan!

Groetjes Jantine

Jantine zal onze nieuwe penningmeester worden. Daarnaast gaat zij de Social Media op zich nemen. Zoals bij jullie bekend, was Saskia onze penningmeester. Zij switcht van functie en gaat de voorzitter van onze vereniging worden.

Een hele omslag binnen het bestuur opeens, maar op deze manier vervullen we als bestuursleden allemaal de taak die het beste bij ons past en waar we het meeste plezier uit halen.

Mocht je bezwaar hebben tegen de beslissing Jantine in het bestuur op te nemen of tegen de wisseling van taken die plaats zal vinden, dan kun je dit uiterlijk vrijdag 18 september 12:00u indienen. Dit bezwaar zien wij dan graag gemotiveerd en mag verstuurd worden naar dit mailadres.

Bij geen bezwaar, is per 18 september 12:00 het nieuwe bestuur een feit. Wij hopen jullie zo voldoende op de hoogte te hebben gesteld. Bij vragen mag je ons altijd mailen of contacten via Social Media.

Reactie schrijven

Commentaren: 0