Formaliteiten jaar 2

Ha SOOS'er,

Een wat informatievere mail deze keer, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat jullie je daar wel even doorheen worstelen.. 😉

Bij een nieuw SOOS-jaar komen weer wat formaliteiten kijken. Zo ook de contributie voor het tweede jaar. De hoogte van de contributie bedraagt €20,-. Willen jullie dit bedrag uiterlijk 1 oktober overmaken naar NL50 SNSB 0787 5113 15 t.n.v.  Studievereniging SOOS. Hiervoor is de volgende betaallink beschikbaar: https://www.ing.nl/particulier/betaalverzoek/index.html?trxid=DngZr0QzMBNgaNzpoLhIirG4r5TLHdiF

Ook het komende jaar heb je weer toegang tot de ledenpagina van onze site (svsoos.nl). Hiermee kun je bijvoorbeeld de foto's van de verenigingsavonden bekijken. Voor het jaar 2020-2021 kun je hiervoor de volgende inlogcode gebruiken: SOOS6249. Een bezoekje aan onze vernieuwde! site is sowieso een aanrader! 🙂

Tot slot willen wij als bestuur jullie als leden toevoegen aan onze eigen Teams-pagina. Tegenwoordig kennen we allemaal natuurlijk het werken met Microsoft Teams. Voor eventueel komende online avonden gebruiken wij Teams, maar we willen Teams ook gaan gebruiken om wat makkelijker met jullie in contact te blijven. In bestuursvergaderingen stuiten wij wel eens op de vraag: wat zouden de leden hiervan vinden? Dit zouden we dan het liefst meteen aan jullie vragen. Hiervoor willen we Teams gaan inzetten. Af en toe zul je iets van ons horen via de chat van Teams; gewoon om jullie mening te peilen en ook om met jullie in contact te blijven. Ook kun jij deze Teams-omgeving gebruiken om je mede-studenten vragen te stellen. Vragen over studie, een verzoek tot samen studeren; het kan allemaal!

Mocht je liever niet als lid worden toegevoegd aan het Teams-account, dan mag je dit natuurlijk aangeven. Stuur hiervoor even een mailtje terug, uiterlijk komend weekend.

Tot zover voor nu! We zien jullie hopelijk allemaal de 24e bij onze borrel! Geef je daarvoor snel even op! 🙂

Reactie schrijven

Commentaren: 0