Eerste activiteiten SOOS-jaar 2!

Ha geweldige leden,

Belangrijk nieuws hier! De eerste SOOS-activiteiten van dit jaar zijn gepland. Pak je agenda er even bij en lees dan snel verder!

Op 24 september ben je voor het eerst van harte welkom, en wel in de Jug. Hier gaan we gezellig borrelen met elkaar om het jaar te openen. Vanaf 20 uur zijn we daar te vinden! Zeker komen, en nodig mede-studenten Social Work gerust ook uit. Fijn als je jezelf en hen even opgeeft via deze link: Borrel avond SOOS.

8 oktober houden we voor het eerst een thema-avond op de CHE. Op deze avond zal Aswin van der Linde je meenemen in het thema 'onempathisch hulpverlenen'. Een mega-interessant thema voor ons Social Workers. Ben jij al dat empathische gezwijmel soms ook zo zat? Kom dan naar deze avond! We zijn benieuwd wat Aswin met ons gaat delen. Deze avond begint om 19:30 (inloop om 19:00) op de CHE (lokaal S1.050). In verband met corona kunnen we maar een beperkt aantal studenten toelaten op deze avond. Maar, jullie als leden krijgen uiteraard voorrang. Tot komende maandag hebben alleen jullie de mogelijkheid je op te geven voor deze avond via deze link: Thema avond SOOS. Vanaf komende maandag gaat de inschrijfpagina ook open voor niet-leden. Dus wees er snel bij.

Als hekkensluiter voor nu: 26 oktober een ALV! Een vergadering met jou als lid. We willen graag horen wat jij leuk vindt aan SOOS en wat volgens jou anders kan. Welk idee wil jij écht met ons delen? Elke mening is welkom! Ook deze avond begint om 19:30 (inloop om 19:00) op de CHE (lokaal S1.050).

Data in je agenda gezet? Top! Dan ben je klaar voor nu 😉 We zien je daar!

Reactie schrijven

Commentaren: 0